Wednesday, 19 September 2012

Macam- macam

Salam Rabu....,,,, salam 1 Malaysia....

Minggu lepas Asyraf demam..g jmpa doktor amik ubat smpai ubat habis tu pun x baik lg....panas on off ja...risau gak ...pastu ingat nk kena demam campak kot pastu soh la En Fesal g amik kelapa muda bg dia minum tp x dak la plak....smpai dh susut bdn udak kenit tu.....makan pn x mo, susu minum ckit ja...

Ini x leh jd nie so smlm g klinik lain amik ubat...nk d jdkan citer..sampai jer depan klinik tu...sengih memanjang siap terlompat2 dlm keta...hasih dik ko suka g klinik ker??? Jmpa doktor ...mcm besala amik ubat pastu doktor ckp klu x baik jgk dlm seminggu nie dtg jmpa dia balik sbb takut kena sakit kaki n mulut...haish mintx simpang la....tp bagus la doktor nie atleast dia bg information cmner sakit kaki mulut nie bkn mcm doktor yg 1 lg tu...haish malaih nk citer la.....lembabbbbssssss.........

Pastu skang nie tgh giler tgk Adam & Hawa..tp on off ja sbb klu aku nie klu dh stat tgk mesti meroyan nyer la...so kita bli buku dia senang citer...nk tunggu smpai 80 episode tu alamak meroyan lg aku kt depan tv tu... Pastu gak skang nie giler tgk citer korea " The Great Doctor" ....tp nie x per bleh tgk online sbb klu tgk Astro bru episode 4...citer dia dh ler smpai 24 episode...aku nie bkn leh tgk citer lelama...kang ada yg dok meroyan dpan tv tu....( hehehe i ler tu )

Skang nie tgh uat bisnes Kolegen ...tu yg cbuk ckit tu...dok cbuk promote kat org...tp besala memula meniaga nie smntara nk dpat customer...mesti susha dulu kn...x per sbr2 ingat nk berjaya x semestinya kta senang trus mesti bersusah dulu bersenang kemudian....yer idok.

Tu je la kot nak citer sbb kat ofis seblah nie depa tgh renovate...drill sana sini smpai nk bergegor otak aku nie....smpai  nk ckp ngan client kena ckp kuat2 ....

By the way chow chin chow...adios

2 comments: