Tuesday 27 November 2012

Klinik kesihatan

Salam....,,,,,,, fuh...fuh...fuh...bnyk habuk sungguh aih....siap ada sawang labah2 lg....jap sapu2 cuci2 dulu.... lama x bersiaran...bkn apa busy sgt lately nie...

Nak citer rezeki allah ta'ala dh bg..... maka terima jer la....walaupun sakit yg dulu pn masih terasa...x pela lps nie citer lain.... nak citer nie alkisah nk bukak buku merah ( nie blum tamat tmph lg ) aku mana la nk p tau skang nie ada undeng2 baru...almaklumlah dulu bg ic dh bleh bukak buku la nie kena bwk sijil nikah...ic husband pastu buku lama klu ada....

Yang nk dijadikan citer nie.....aku x nmpx la kt klinik tu depa tampal kat tepi kaunter tu...so aku p la dgn maju dan jayanya nk bukak buku merah nie....alih2 den kono marah ngan misi tu sobabnyer den x bwk suma yg tertera kat ataih tu

Aku nie dari senym seindah suria aritu terus jd mendung berawan kelabu la...ye la aku mengaku la aku salah sbb x bwk bnda alah tu..tp klu ngko ckp tu elok2 ckit x pe la nie siap buat muka menyampah lg...haish sbb akak nie menandung je malaih nk bertekak ngan ngko tau dak!!!! Bukan la nk komplen tp ada segelintir depa nie yg uat perangai habih suma org dpt nama...... klu ckp elok2 kita pn x marah pn lg rasa bersalah adalah sbb x bwk benda alah tu tp klu dh ckp siap uat2 muka menyampah lg tu aku lg la hangin siap ckp kat Nurse tu nnt sya dtg blk la saya bwk smua segala bapak punya sijil....alih2 dia ckp x leh sbb dh bkk dh buku tu...ha abih tu apa masalah nyer ...nt next appointment aku bg la semua tu...tu pun susah...

Nasib baik bukk jugak buku merah tu...... so moral of the story sapa2 yg nak bkk buku merah nie...kena bawak la...IC laki.....sijil nikah....n last skali buku merah lama klu ada klu x dak bwk jer dua benda alah tu pastu tempek kat muka depa tu...

Ok tu jerr...

No comments:

Post a Comment